sunnuntai 20. syyskuuta 2020

Esittely

Kaksi luontoa ja metsää rakastavaa ihmistä koluaa polkuja ja keittelee kahveja millon nuotiolla, millon trangialla. Sählätään ja opitaan, tavoitteena siintää Karhunkierros vaeltaen. Jaetaan reissuja ja nautitaan luonnosta!

Tervetuloa meidän matkaan!

-Heli ja Miksu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luutaharjun Samo, Loppi

Syyskuussa käytiin vaeltelemassa Lopella Luutaharjun Samo. Luutaharjun Samo kulkee Poronpolun reiteillä ja on n. 6,5 km pitkä. Lähtö on Luut...